Wiele firm w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy zamiarem załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z interesantem, negocjacji czy innych ważnych spraw. Jeżeli sam wyjazd służbowy jest tylko kilku dniowy nie stanowi on kłopotu dla pracodawcy. Jeśli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa przynależnego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy mieć pojecie na temat wszystkich obowiązujących nas przepisów. Wszelkiego rodzaju przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale również warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych znaczących kwestii wytycza nam prawo europejskie jak i sama Unia do jakiej Polska przynależy. Tym samym by delegować swoich pracowników na dłuższy czas należy znać wszystkie ważne przepisy jakie nas obowiązują. By dowiedzieć się wszelkich potrzebnych wiadomości warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka nowa dyrektywa wdrożeniowa w zakresie delegowania. Mają one na celu uzmysłowienie i kształcenie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.
Delegowanie pracownika – co należy wiedzieć
categories: praca